13.07.2020

Klanttevredenheidonderzoek ENSIA-audit: een 8,5

Practice what you preach. Net als onze audits erop gericht zijn om continu te verbeteren, verbeteren wij ook continu onze eigen audit dienstverlening. Van het projectmanagement hiervoor tot aan de wijze waarop we de audits verrichten. Door met onze klanten in gesprek te gaan over wat er goed gaat en beter kan blijven we leren en verbeteren. Niet alleen onze auditors maar ook de andere collega’s die bij de audits zijn betrokken, zoals onze Marketing en Communicatie afdeling, Sales collega’s en Officemanagement.

Een 8,5 voor de ENSIA-audit

De gemeenten waarvoor wij de ENSIA-audit hebben uitgevoerd waarderen ons gemiddeld met een 8,5. Van het inplannen van tot afspraak voor de audit tot aan het toesturen van de rapportage. Ook hebben de klanten waarvoor wij ook een pre-audit hebben uitgevoerd dit als waardevol ervaren. De gemeenten die een pre-audit hebben gehad zijn begeleid in het gehele zelfevaluatietraject en in het verantwoordingstraject. Tijdens de auditgesprekken praten we ook over de toekomst van de informatievoorziening in jouw gemeente. Op deze waardering zijn wij enorm trots. Wij spannen ons dagelijks in om onze klanten de best mogelijke dienstverlening te laten ervaren.

“De pre-audit helpt te bepalen waar je staat op dat moment en geeft vertrouwen. De auditor geeft aan wat nog niet compleet is, en de daadwerkelijke audit gaat daardoor sneller.”
Gemeente Roosendaal

Lees meer over de voordelen van een pre-audit

Continu verbeteren

Uit de resultaten van ons ENSIA-audit klanttevredenheidsonderzoek zijn natuurlijk ook verbeterpunten naar voren gekomen waar wij ons nu, samen met onze klanten, op richten. Dit blijven we doen. Na iedere audit weer.

Ervaar de voordelen van een pre-audit

SafeHarbour wil voor het komende jaar aan meer gemeenten de meerwaarde van een pre-audit leveren. Benieuwd hoe wij je verder kunnen helpen of heb je interesse in een ENSIA-audit? Bekijk dan onze ENSIA-audit pagina. Neem vooral vrijblijvend contact met ons op!